wtorek, 30 grudnia 2008

tablo

dawno, dawno temu... tak dawno temu, że moje włosy zdążyły urosnąć prawie do pasa. przez około 6lat mojego życia. goliłam głowę. maszynka elektryczna, bez nakładek. średnio raz na 10 dni. pierwszy raz ogoliłam się zwykłą maszynką mechaniczną z podwójnym ostrzem. stępiłam ją zupełnie. byłam łysa jak kolano. zrobiłam niezłe wrażenie na nauczycielach i kolegach w szkole. wszyscy chcieli mnie głaskać... wszyscy byli zachwyceni kształtem mojej głowy.
jako łysa panna robiłam karierę modelki-amatorki. znajomi i nieznajomi robili mi zdjęcia :). bardzo lubiłam tamtą fryzurę. była ona prosta i wygodna. uwielbiałam się głaskać po potylicy.
w tym czasie nauczyłam się nosić czapki, do czego wcześniej mama nie mogła mnie namówić. zdarzało się, ze nakładałam czapkę na głowę nawet w środku lata [ taką wełnianą, z nausznikami :). ]
kobiety ogolone bardzo mi się podobają do tej pory. jest w nich pewien rodzaj ascezy, prostota. trochę inna zmysłowość... nie zdawałam sobie sprawy, że aż tak wiele sławnych kobiet ma za sobą okres łysości, że są jakieś strony poświęcone temu specyficznemu rodzajowi piękna.
jednak, kiedy do wyszukiwarki obrazków wpisałam hasło "łyse", google nie wyrzucił mi zdjęć łysych głów lecz zdjęcia ogolonych innych części ciała :)... taki to chyba ten świat. faktem jest, że ogolona głowa kobiety może się stać swojego rodzaju fetyszem, jak to pewnie jest dla autora blogu "lover bald".
czasem zastanawiam się czy aby nie wrócić do dawnego stylu, z drugiej strony... nigdy nie miałam tak długich włosów jak teraz... zobaczymy co czas przyniesie. :)
tymczasem anita łysa w doborowym towarzystwie:

| sinéad o'connor | cate blanchett | virpi pahkien |... | clarissa elizabeth | skin |
| anna fitzpatrick| ... | sigourney weaver | noémie lenoir | britney spears | eve salvail |
|marzia tedeschi | natalie portman | kasia nosowska | neve campbell | ... | alek wek |
| annie burgstede | kora jackowska | ... | cameron diaz | grace jones | demi moore |

nie zmieściły się:
katarzyna figura, panienka z zespołu sistars, halle berry, mena suvari, india arie, persis khambatta, robin tunney, bai ling, toni collette i inne. niektórych z wymienionych nawet nie znam, niektóre z nich nie mają fajnej reprezentacji w internecie [kiepskie zdjęcia, kiepsko wygladających głów.]

strony o łysych paniach [uwaga, niektóre panie mają ogolone nie tylko głowy]:
ogolona głowa | lover bald | bald is beautiful | katsurth | tablo 1 | tablo 2 | tablo 3 | tablo 4 | tablo pl |


zdjęcia mojej głowy, które użyłam w tablo powyżej zostały zrobione przez heather nissen i jenny bornstein.
wpis ten jest wyrazem mojej miłości własnej, która jest mi oststnio dość potrzebna.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Lubię to.

bloggerka: niespa pisze...

jestem pod wrazeniem ;-)