niedziela, 27 lipca 2008

linki

w panelu bocznym przybywa mi linków. ostatnio przeze mnie dodane to:
sekcja KRAKÓW:
instytut kosmetyczny: fajne babki go prowadzą. pozbawiają człowieka złudzeń, że będzie piękny już teraz, zaraz i bez bólu. bardzo lubię te panie. wpadam tam od czasu do czasu :)
linki z podróży:
COUCHSURFING: dla tych, co chcieliby przemierzać świat za możliwie małe pieniądze. tutaj można znaleźć nocleg prywatny w różnych miejscach na świecie. para polaków, którą poznałam w puszkarze podróżowała częściowo w ten sposób.
FLIGHTS - strona rekomendowana przez piotra, który znajduje tu bardzo tanie połączenia lotnicze, różne okazje nawet na tydzień przed wylotem.
kraków: PIOTR: to strona mojego ostatniego gościa. tam zdjęcia, linki i mapy.
inne blogi-inne tematy:
EWA: dziewczyna, którą znam tylko internetowo. znalazłam jej blog, na stronach globtrotera, kiedy szukałam wiadomości na temat azji, w zupełnej nieświadomości jak skomplikowany i różnorodny jest to kontynent. ewa mieszka na taiwanie. pochodzi z krakowa. jest chyba bardzo fajną osobą :) w każdym razie na jej stronie jest trochę dobrych zdjęć.
video: SEBASTIEN: strona z filmami sebastiana. sebastian jest francuzem. poznałam go będąc na stypendium w kopenhadze. przyjechał do danii z powodu kobiety, z którą się rozstał po paru dosłownie miesiącach. w międzyczasie załatwił sobie jednak pracę w studiu filmów animowanych i francuskim przedszkolu. z tego czasu pochodzi film ludmilla. jest coś intrygującego w tym filmie. sebastian odwiedzał mnie parę razy w polsce. zawsze mieliśmy fajny czas. szczególnie polecam jego filmy o cyganach; autentyczność i prosta radość.

Brak komentarzy: