niedziela, 20 kwietnia 2008

odnajdywanie

zaczynam znajdować się w czasie i przestrzeni.
poprawiłam polskie znaki w moim blogu. przeczytałam przy okazji wszystko, co tam pisałam. nie oddaje to jednak mojej podróży.
w kończącym się tygodniu zaczęłam trochę pracować - jestem wolnym strzelcem, więc praca przychodzi do mnie powoli. załatwiłam parę spraw. zadomawiam się. ciągle nie wynajęłam mieszkania. wszystko, co do tej pory widziałam jest drogie i nie zachęca mnie do zamieszkania [duch miejsca]. jeszcze mam czas.
tymczasem zajmuję się zdjęciami moich realizacji, zdjęciami z wakacji. może uda mi się ruszyć niedługo z moją stroną internetową: anitakluska.com, przynajmniej w wersji beta.
powoli też dojrzewam do opublikowania jakiegoś podsumowania mojej podróży. jak już pisałam nie lubię pytania "jak było", byle jaka odpowiedź dewaluuje wspomnienia, które w sobie noszę, a to co mogę ewentualnie na ten temat powiedzieć potrzebuje jeszcze uleżeć się we mnie.

bardzo zatem proszę o cierpliwość.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Hey! A ja czasami myślałem o Tobie. Tam między przestrzenia miast, jak to sama ujełaś. Cóż, szkoda tylko ze tak mało czasu było, na cokolwiek więcej.Cieszę się że się Cieszysz.Do zobaczenia, gdzieś gdzie będzie to możliwe.J