niedziela, 10 lutego 2008

wspinanie i swiete krowy - z fotografiami

na zdjęciach: można sobie zamówić buty; podwórko domku w hampi bazaar; nasza odkrywcza wyprawa [3dni temu] na drugą stronę rzeki w celu znalezienia nowych; inspirujących kamyczków; rysa w której mi było bardzo przyjemnie spotkać jaszczurkę- przed kamieniem siedzi peter [usa]; nasi krawcy - wiedza jak maja wyglądać spodnie do wspinaczki; andrea i chris – ona - szwecja, on – stany, podróżują już razem prawie rok; rohit i bjoin w mango tree - lubię się z nimi wspinać, chociaż są dużo ode mnie lepsi; skały kochane i wspinanie; okolica baba cafe - nawet spotkałam tam kiedyś jednego babę i mam go na zdjęciach, ale ta część juz w krakowie; chris się wspina; odpoczywa a z nim andrea i yutaka; moje ręce - granit twardy jest; bjoin spada; sonnie wisi; rohit tez wisi; andrea na linie; sprzedają banany przed świątynia w miasteczku; sonnie i bjoin dyskutują o wspinaniu; jeśli tu kiedyś powrócę to przez ta skale, sonnie i bjoin sie na nią wdrapali, ja nawet nie próbowałam - za wysoki start, ale cudowna jest ona i w pięknym miejscu... może kiedyś się uda, może tu jeszcze wrócę... kto wie...
dalej jeszcze pola ryżowe, święte krowy, nauka wspinaczki, przewoźnik na rzece...
fajnie tu jest, aż szkoda jechać dalej. wszyscy powoli zmieniamy miejsce; bjoin dziś we wtorek yutaka ze mną, sonnie, jeszcze parę osób... nowi przyjechali... jak w życiu.
a kraków gdzieś daleko... nawet specjalnie o sobie nie przypomina. może to tak dobrze.








1 komentarz:

Iza pisze...

Codziennie czekamy na wieści od Ciebie a zdjęcia pozwalają nam na prawie "bycie" tam z Tobą.Rozdaję każdemu znajomemu Twój adres bloga - możesz zwiększyć więc swoje statystyki.Proszę nie szastać swoją urodą - bo takie poorane ręce nie będą piękne.Interesuje mnie co ci ludzie spotkani tam robią na codzień , z czego się utrzymują, jakie mają zawody ,czy treścią ich życia jest tylko hobby.
Dzisiaj była u nas Robakowska. Podziwiała Twoją odwagę i oglądała
zdjęcia. Proszę o kilka fotek własnych . POZDRAWIAM MAMA